Oferujemy szkolenia biznesowe, coaching biznesowy, sesje indywidualne i warsztaty rozwojowe w Tychach i Katowicach.
Nasze szkolenia nigdy nie będą nudnymi wykładami, ponieważ uczymy Was działać. Nie wykuwamy zasad w kamieniu i nie każemy odhaczać niekończącej się listy zadań. Dajemy Wam narzędzia i mówimy, jak się nimi posługiwać – bez względu na to, jakie wyzwania stoją przed Waszym zespołem. Uczymy, jak się porozumiewać, rozwiązywać konflikty, komunikować w grupie i motywować do działania – siebie oraz ludzi wokół.
Nie ma znaczenia branża, charakter relacji, struktura firmy. Wiemy, że istnieją metody, które przy odrobinie zaangażowania i wspólnej pracy sprawią, że grupa ludzi stanie się zespołem i zacznie działać sprawniej. To wpływa na atmosferę pracy, ale i na wizerunek firmy. W ramach naszych szkoleń nie uczymy sztampowych formułek, pokazujemy, jak działać intuicyjnie – w każdej sytuacji, w dowolnej grupie.
Transformacja zespołów – jak z grupy stworzyć efektywny zespół?
Zwiększając kompetencje sprzedażowe i negocjacyjne, wznosząc komunikację na wyższy poziom,
budując zaufanie, zaangażowanie i współpracę w Zespole, kreując samoświadomość pracowników i wartości organizacji, tworząc spójny wizerunek wewnątrz i na zewnątrz firmy, wprowadzając dobre nawyki zarządzania czasem,
zwiększając kompetencje i świadomość liderów,
umiejętnie rozwiązując konflikty oraz reagując na sytuacje kryzysowe.
Czas trwania: minimum 32 godziny, czas trwania dostosowany do sytuacji w zespole.
Dla kogo: dla każdej grupy, chcącej rozwijać swoje kompetencje oraz tworzyć efektywny zespół
bez względu na wykonywany zawód.
Cel: poprawa współpracy, kultury organizacyjnej i skuteczności w realizowaniu zadań zespołu oraz wartości organizacji.
Kompetencje: uczestnicy potrafią skuteczniej komunikować się ze sobą, bezkonfliktowo rozwiązywać problemy w grupie, wspólnie planują i realizują cele, rozwijają się, motywują nawzajem, a to wszystko wpływa na wizerunek organizacji na zewnątrz, a także na pozytywny odbiór kontrahentów.
Umiejętność codziennej komunikacji, ale również rozwiązywania konfliktów to warunek konieczny dla funkcjonowania zespołu. Dobra atmosfera pracy, motywacja do działania, poczucie wspólnoty i realizacja wartości firmy nie zafunkcjonują nigdy, jeśli w grupie będą zadawnione konfliktu lub czające się wszędzie nieporozumienia.
Będziesz miał następującą wiedzę i umiejętności po szkoleniu:
nauczysz się komunikacji opartej na rozpoznawaniu potrzeb i intencji,
aktywne słuchanie stanie się twoją nawykową umiejętnością,
nauczysz się rozpoznawać rodzaje konfliktów i poznasz ich źródła,
dzięki czemu twoja komunikacja pozwoli Ci uniknąć wielu z nich,
poznasz sposoby rozwiązywania konfliktów i nabędziesz umiejętność stosowania ich
w praktyce.
Czas trwania: 16 h
Dla kogo:
dla zespołów,
menadżerów,
pracowników służby zdrowia, urzędników.
Cel: poniesienie komfortu i efektywności pracy, pozytywny wpływ na wizerunek organizacji kompetencje: uczestnik nabywa wiedzę o skutecznej komunikacji niwelującej nieporozumienia i konflikty. Poznaje przyczyny powstawania sytuacji konfliktowych uczy się im zapobiegać i rozwiązywać. Szkolenie buduje w organizacji atmosferę bezpieczeństwa i zaufania.
Grupa ludzi to jeszcze nie zespół. Nawet, jeśli pracujecie ze sobą od lat i wzajemne relacje wydają się poprawne, tak naprawdę nie musi to oznaczać, że tworzycie zgrany, skuteczny zespół osób, które potrafią się wzajemnie komunikować i działać we wspólnym celu. Może się nawet okazać, że nie do końca wiecie, jaki jest ten wspólny cel i każdy działa na własną rękę. Dowiedz się co jest tajemnicą zgranych zespołów.
Zespół – dobrze naoliwiona maszyna – team building.
Co jest tajemnicą skutecznych zespołów? Jak z grupy indywidualnych pracowników stworzyć dobrze funkcjonujący organizm? Odpowiedzią jest szkolenie oparte na procesie grupowym, zgłębiające dysfunkcje towarzyszące w każdym zespole na pewnym etapie. Budowanie zaufania, zaangażowania i skutecznej komunikacji wewnątrz grupy podnosi motywację i proces utożsamiania się pracownika z grupą i organizacją przekładając się pośrednio i bezpośrednio na wyniki. Dobrze funkcjonujący zespół niweluje ryzyko wypalenia zawodowego.
Czas trwania: 24 h.
Dla kogo:
zespół sprzedażowy, zespół techniczny, zespół produkcyjny.
Cel: ukształtowanie wysoko funkcjonującego zespołu.
Kompetencje: rozpoznawanie swoich i innych potrzeb w czasie realizacji zadań zawodowych, świadomość własnych wartości i wartości organizacji, umiejętność budowania i podtrzymywania automotywacji pracownika.
Skuteczne planowanie to nie tylko umiejętność wyznaczania celu i korzystanie z dogodnych narzędzi. Rozpisanie czy rozrysowanie wszystkiego albo wpisanie do kalendarza deadlinu to tylko pierwszy krok – cały ten plan trzeba jeszcze wykonać. Ważna jest samoświadomość i umiejętność zarządzania sobą w czasie: wzmacnianie automotywacji, a także balansu na linii praca-odpoczynek.
dowiesz się jakie są różnice w aktywności dobowej i jak wpływają one na skuteczność planowania
– poznasz metody planowania działań i systemy pracy z grafikiem
– poznasz techniki organizacji swojego dnia oraz sposoby na wygenerowanie i utrzymanie automotywacji
– dowiesz się jak skutecznie delegować zadania i angażować pozostałych członków zespołu w ich realizację
czas trwania: 16 h
dla kogo: dla każdego. Głównie skierowane jest do kadr zarządzających, działów handlowych, wszystkich pracujących
z grafikiem, projektowo, w tempie i nad realizacją planów.
cel: zbudowanie wiedzy dotyczącej indywidualnych mechanizmów kierujących tempem pracy, rytmem dobowym, predyspozycjami
w planowaniu i realizowaniu zadań. Przekazanie sposobów skutecznego planowania czasu pracy z zachowaniem balansu praca – dom oraz technik wprowadzania nowych nawyków i wspierania auto motywacji i samodyscypliny uczestników.
kompetencje: Uczestnik wie jak zaplanować i skutecznie realizować zadania. Zna techniki i sposoby wzmacniania automotywacji
i autodyscypliny
W ramach autorskiego programu Stresoszczelność, przeprowadzamy uczestnika przez cały proces. Wskazujemy, jak rozpoznawać i nazywać czynniki stresowe. Opowiadamy o sposobach uwalniania napięcia, dbania o własny dobrostan. Przedstawiamy metody skutecznego niwelowania wpływu stresu na organizm i na efektywność pracy.
– poznasz mechanizm powstawania stresu w organizmie
– odkryjesz kiedy stres ma niszczący wpływ na twoja efektywność
i dobrostan, a kiedy jest twoim sprzymierzeńcem
– nauczysz się rozpoznawać pierwsze symptomy wpływu stresu na Ciebie
– poznasz sposoby uwolnienia napięcia i przeciwdziałania szkodliwemu wpływowi stresu na organizm i samopoczucie
– odetchniesz pełną piersią
czas trwania: 16 h
dla kogo: dla każdego. zwłaszcza dla menedżerów, doradców, sprzedawców, handlowców, prawników, lekarzy, ratowników, służb mundurowych
cel: budowanie świadomości i samowiedzy o mechanizmie działania stresu w ciele. Przekazanie umiejętności redukcji szkodliwości wpływu stresu na Uczestnika. Podniesienie jego efektywności
i skuteczności działania oraz dobrostanu.
kompetencje: Uczestnik skutecznie rozpoznaje i reaguje na objawy stresu w organizmie. Zna sposoby redukcji stresu i potrafi zniwelować jego wpływ.
Motywacja to nie impuls, tylko regularnie podsycany proces. Efektywne planowanie wsparte motywacją jest najkrótszą drogą do osiągania do sukcesów: prywatnych, zawodowych, zespołowych. Ale przede wszystkim to też zwiększenie poczucia sprawczości, realny wpływ na samopoczucie i zwiększenie efektywności, a w rezultacie: lepsze wyniki lub więcej czasu na nowe wyzwania lub odpoczynek.
Opis efektów kształcenia:
Wiedza:
– będziesz w stanie wyjaśnić, czym jest motywacja wewnętrzna i zewnętrzna.
– poznasz podstawowe teorie motywacyjne, takie jak teoria samodeterminacji, teoria
oczekiwań czy teoria potrzeb Maslowa.
Kompetencje:
– nauczysz się identyfikować swoje własne źródła motywacji.
– rozróżnisz czynniki, które Cię motywują i te, które demotywują.
– poznasz konkretne techniki i narzędzia automotywacji
– Rozwiniesz umiejętność planowania i podejmowania działań w kierunku osiągnięcia swoich
celów.
Postawa:
– Szkolenie pomoże Ci zwiększyć wytrwałość w dążeniu do celów
– nauczysz się technik radzenia sobie ze stresem i presją.
– rozwiniesz silniejszą motywację wewnętrzną
– dowiesz się, jak czerpać satysfakcję i radość z samego procesu dążenia do celów.
– Zrozumiesz, że automotywacja to proces
czas trwania: 16 h
dla kogo: dla każdego. Głównie skierowane jest do kadr zarządzających, działów handlowych, wszystkich pracujących z grafikiem, projektowo, w tempie i nad realizacją planów.
Coaching biznesowy skierowany jest dla przedsiębiorców, liderów i pracowników. Dotyczy sfery zawodowej, a celem jest zwiększenie potencjału firmy oraz satysfakcji z pracy uczestnika. Pomaga znaleźć prawdziwy cel zawodowy oraz sposób i plan na jego osiągnięcie. Być może Ty, lub Twoja firma stoi przed jakimś problem lub wyzwaniem? Chcesz się rozwijać zawodowo ale nie wiesz jak? Z pomocą coacha, bazując na zasobach które już masz, wyznaczysz i zrealizujesz plan, by czuć się spełnionym w pracy.
Wasze zaufanie jest dla nas ważne. Poznaj historię ludzi takich jak Ty…